На які товари надається гарантія?
Гарантія надається на товари, які містять в собі електронні і механічні елементи. Гарантійний термін вказаний в описі товару, а також в гарантійному талоні.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому повинна бути вказана наступна інформація: модель, серійний номер, гарантійний термін, дата покупки товару, а також стояти печатка магазину.
Будь ласка, завжди перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів у товарі при його отриманні.
Якщо в період дії гарантії товар вийшов з ладу через заводський дефект або іншої причини з вини виробника, ви можете звернутися в наш сервісний центр, який зобов'язується здійснити безкоштовний ремонт. При зверненні ви повинні надати товар в повній комплектації, заповнений гарантійний талон і чек, що підтверджує покупку цього товару. У разі, якщо товар не підлягає ремонту, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Висновок про стан купленого товару, а також термін ремонту визначає наш сервісний центр.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в наступних випадках:
• Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок необережних дій покупця
• Порушено правила експлуатації
• Було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні компоненти товару або конструкція
• Неправильно заповнений гарантійний талон

Після закінчення гарантійного терміну
Всі товари, на які надається гарантія, можуть обслуговуватися після закінчення гарантійного терміну.
Вартість ремонту або обслуговування залежить від багатьох факторів і обговорюється з представником сервісного центру безпосередньо при зверненні.